De houdbaarheidsdatum van je browser is overschreden. Als je een eerdere versie dan Internet Explorer 11 gebruikt, ondervind je mogelijk geen optimale surfervaring op onze website.
Je browser is niet meer ondersteund
De houdbaarheidsdatum van je browser is overschreden. Als je een eerdere versie dan Internet Explorer 11 gebruikt, ondervind je mogelijk geen optimale surfervaring op onze website.
Ik neem het risico en ik ga verder met mijn huidige browser
Met mijn reachtruck ben ik een van de ‘zware jongens’ in het magazijn. Ik verplaats en stapel enorm zware goederen, vooral op plaatsen waar het best smal is. In tegenstelling tot mijn collega-heftruckchauffeurs, zit ik dwars in mijn cabine. Ook schuift mijn lift verder uit waardoor ik met mijn vork kan komen daar waar een heftruck tekortschiet. Doordat er rondom mij steeds beperkte manoeuvreerruimte is, moet je altijd goed uit je doppen kijken. Veiligheid is de grootste prioriteit. Er loopt altijd veel volk rond in een fabriek en mensen kunnen plots vanuit het niets opduiken. Gefocust blijven is de boodschap.
Ik heb best een grote verantwoordelijkheid. Naast goed opletten in het magazijn, controleer ik ook mijn vracht steeds grondig. Goederen die ik verplaats moeten immers voldoen aan strenge kwaliteitsnormen. Bij de kleinste afwijking meld ik dat meteen aan de betrokken dienst. Ook werk ik met veel verschillende mensen samen. Naast laden en lossen assisteer ik ook bij andere magazijntaken: producten ontvangen, voorraad beheren, orders voorbereiden, … Die afwisseling vind ik best leuk.
Ik heb een opleiding reachtruck gevolgd via de VDAB. Ook via een specialisatiejaar in het secundair onderwijs of Syntra Ondernemerstraject kan je reachtruckchauffeur worden.
Meer
Meer
Meer
Meer
Meer
Meer
Meer
Meer
Meer
Meer
Meer
Meer
Meer
Meer
Meer
Meer