De houdbaarheidsdatum van je browser is overschreden. Als je een eerdere versie dan Internet Explorer 11 gebruikt, ondervind je mogelijk geen optimale surfervaring op onze website.
Je browser is niet meer ondersteund
De houdbaarheidsdatum van je browser is overschreden. Als je een eerdere versie dan Internet Explorer 11 gebruikt, ondervind je mogelijk geen optimale surfervaring op onze website.
Ik neem het risico en ik ga verder met mijn huidige browser
We hebben allemaal de beelden gezien van uitpuilende winkelkarren. Naast de rollen wc-papier werden ook snacks massaal ingeslagen. Mondelez International, bekend van de merken LU en Milka, zag een stijgend aantal koekjes en chocolade voorbij de kassa gaan. Ook PepsiCo deed goede zaken. Mensen kochten namelijk masaal ontijtgranen en chips om hun voorraadkast aan te vullen.
Door thuiswerk en de sluiting van onder andere sportclubs, cultuurhuizen en horecazaken is ons voedingspatroon veranderd. Wat we buitenshuis niet meer kunnen eten en drinken, compenseren we blijkbaar in de supermarkt. En dat betekent meer snoep. Bovendien zijn snelle, energierijke snacks als graanrepen of koeken heel aantrekkelijk voor drukke thuiswerkers.
Het is niet altijd eenvoudig om je job te combineren met het huiswerk of het entertainen van je kinderen. Dat zorgt vaak voor stress en het is algemeen geweten dat de meesten onder ons dan vaker naar koeken grijpen dan naar een een gezond stuk fruit. Het is alleszins een van de verklaringen waarom Mondelez International en PepsiCo zes weken na het hamsteren nog steeds goede cijfers kunnen voorleggen.