De houdbaarheidsdatum van je browser is overschreden. Als je een eerdere versie dan Internet Explorer 11 gebruikt, ondervind je mogelijk geen optimale surfervaring op onze website.
Je browser is niet meer ondersteund
De houdbaarheidsdatum van je browser is overschreden. Als je een eerdere versie dan Internet Explorer 11 gebruikt, ondervind je mogelijk geen optimale surfervaring op onze website.
Ik neem het risico en ik ga verder met mijn huidige browser
Met een sterk werkgeversmerk trek je niet enkel gemakkelijker mensen aan, ze blijven ook langer aan boord. Het geeft je onderneming een identiteit en een positief imago wat dan weer een competitief voordeel oplevert tegenover je concurrenten. Food At Work wil daarom een overkoepelend platform zijn om de troeven van de voedingsindustrie als werkgever in de kijker te zetten bij potentiële medewerkers, scholen en de verschillende spelers op de arbeidsmarkt (zoals VDAB, Forem en Actiris).
In de voedingsindustrie krijg je bovendien ook te maken met tal van jobs die niet rechtstreeks iets met voeding te maken hebben. Tal van andere profielen zijn een onmisbare schakel in het proces om ervoor te zorgen dat een afgewerkt product het voedingsbedrijf kan verlaten. Denk aan elektriciens, onderhoudstechnici, ICT-verantwoordelijken, …
Maar een sterke employer branding is niet enkel belangrijk wanneer het moeilijk is om de juiste mensen te vinden. Zelfs wanneer je vacatures overspoeld worden, wil je als bedrijf nog steeds de beste kandidaten aantrekken. Een sterke employer brand is daarom geschikt voor elke speler binnen de voedingsindustrie.
Het allerbelangrijkste is echter wel dat je employer branding niet enkel draait om het vertellen van hoe geweldig je bent als bedrijf, maar vooral door het te zijn. En dit zowel voor het huidige personeel en toekomstige medewerkers. Een bedrijf waar mensen graag werken is nu eenmaal aantrekkelijk.
Food At Work kan jouw bedrijf of opleidingsinstelling een duwtje in de rug geven. Contacteer ons voor de mogelijkheden.